torsdag 9. april 2015

Tresnitt Av Susanne Hetlevik

Dette har jeg jobbet med fra 16/2 fram til 24/3. Vi hadde to studenter som underviste oss og vi fikk i oppgave og lage et tresnitt, ved å få et ord "Forbindelse", ved å tegne ut i fra dette, ved en forgrunn, bakgrunn og midtgrunn. Jeg tegnet små skisser først, og så endte jeg opp med en blomst på et A3 ark, tok kopimaskinen og snudde bilde sånn at bilde ikke ble speilvendt og så tok jeg å risset ut i blomsten og bladene for å få fine mønster. Skjærte ut på tre maskiner når jeg hadde trykket på en treplate, så tok jeg "puslespillet" mitt og trykket på farger og over på store ark og her er resultatet:
3 bilder av de beste bildene:

Bilde 1
Lilla sklei ut, men er ikke alt kunst? 

Bilde 2
Ser ut som en mann som går ut av bilde 

Bilde 3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar